香港現代律師事務所

律師樓曾處理的案件:

我們能怎樣幫助你

實務與專業知識

CORPORATE & COMMERCIAL
CONVEYANCING
CRIMINAL
DEFENCE

作為一間本地的獨立律師事務所,我們的律師深諳多方面的香港法律。無論您是需要有關知識產權、家庭、刑事,還是移民等法律事務的幫助,TITUS律師行都可隨時為您提供服務。

STARTUP INVESTMENT
LITIGATION & ADR
EMPLOYMENT
FAMILY
FINANCIAL
TECHNOLOGY
IMMIGRATION
INTELLECTUAL
PROPERTY
INVESTMENT
FUNDS
REGULATORY
CRYPTO LEGAL SERVICES

關於我們

TITUS律師事務所

TITUS 是香港一間現代化的獨立律師事務所。我們為國際及本地企業等在內的客戶,提供專業的法律服務,並定期受到私營及上市公司、機構及個人的聘用。作為一間聲譽良好的香港律師事務所,我們致力於緊貼所有影響本地及全球業務的最新技術進展,是TITUS律師行的優勢之一。在金融科技、區塊鏈及加密貨幣方面,加上傳統法律領域的豐富經驗,使我們的律師事務所能夠在香港瞬息萬變的環境中,提供量身訂製及有高度針對性的法律建議和協助。

跨境經驗

高效且以結果為導向

跨轄區資格

以技術為重點

無障礙服務

豐富的經驗

出版物及見解

看看我們的文章

What are Intellectual Property Rights?

Intellectual property rights refer to the legal ownership and protection of creations of the mind, such as inventions, literary and artistic works, symbols, designs, and more. These rights are granted to the creators or owners of these original works, and they have...

read more

What is Regulatory Compliance?

Regulatory compliance refers to the process of adhering to laws, regulations, and guidelines set by regulatory bodies. These regulations can vary depending on the industry and may cover areas such as data protection, financial practices, safety standards, and more....

read more
New Enhancements under the OFC Regime_20201006

New Enhancements under the OFC Regime_20201006

A NEW STEP FORWARD The open-ended fund company (“OFC”) regime was introduced in July 2018 to enhance the market infrastructure to further develop Hong Kong as a full-service international asset management centre and render it a preferred fund domicile. However, since...

read more

立即查詢

在法律領域中行走並不容易。作為一間總部設在香港的領先律師事務所,我們隨時幫助您找到可行的最佳解決方案,並推動您或您的公司前進—無論是合規工作、訴訟還是其他任何法律事情。聯繫我們律師樓,就香港廣泛的法律事務進行諮詢。

客戶的話

Gunnar Jaerv – First Digital Trust Limited

專業,反應迅速、高效率。

Richard Holmes – MGC Limited

TITUS 非常了解一家企業的商業需求,能夠提供貼合企業實際需要的專業法律建議。

Alessandro Schueli – Baendit Limited

作為我們的總法律顧問,TITUS律師樓為我們提供了全面的法律支持,我們對其團隊成員認真努力及細心工作感到非常滿意。

Rita Wu – Logiworks Limited

TITUS 律師樓以其優質的服務及建議,帶領我們度過了業務融資活動的不同階段。

需要法律協助?

讓我們為你效勞

歡迎以WhatsApp聯絡我們
info@titus.com.hk
+852 3702 0045
+852 3702 0175

我們的律師和事務律師都以香港為總部,同時亦於德國及日本設有辦事處。如您對我們律師事務所提供的任何法律服務有任何疑問,或想與我們團隊的成員交談,歡迎聯繫我們。